Thursday, May 10, 2012

Saya akan jadi 'Awan' yang besar untuk awak!!





GADIS : Awak.. andai hubungan kita tidak kekal macam mana ya?

JEJAKA : Andai hubungan ini tidak menjadi. Awak tumpukan perhatian pada si dia yang menjadi penyambung hubungan kita ni ya.

GADIS : (Bengang) Habis! awak tak cuba nak selamatkan hubungan ni?

JEJAKA : Saya anggap diri saya sebagai awan yang hanya singgah untuk melindungi awak dari panas. Nanti bila angin bertiup kencang, saat itu saya pasti akan berlalu meninggalkan awak dan waktu itu akan ada awan lain yang datang melindungi awak.

GADIS : Jangan bagi awan lain tolak awak. Even lalu pun !

JEJAKA : (Senyum) Saya akan jadi awan yang besar untuk awak .

P/s : Setiap permulaan ada akhirnya. Hargai setiap hubungan itu walaupun hanya sekadar laluan kecil yang mencorakkan hidup kita . :')

No comments:

Post a Comment